Шморгун Валентина Володимирівна
Т. в. о. начальника відділу
- 13300 м.Бердичів , пл.Центральна, 1, каб. 34
- (04143) 4-15-42
- vbo@berdychiv-rada.gov.ua
- Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.
- Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності міськвиконкому і контролює дотримання правил його ведення.
- Організовує облік товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, зберігання первинних документів, облікових регістрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву.
- Складає кошторис витрат, планує та розробляє поточні плани асигнувань на утримання апарату виконкому, його відділів та організовує їх фінансування.
- Забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації. Здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни.
- Здійснює контроль за оформленням документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; дотриманням фінансової дисципліни; правильністю нарахування та перерахування податків та страхових платежів.
- Забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам.
- Забезпечує складання достовірної бухгалтерської звітності на основі первинних документів і бухгалтерських записів, подання її в установлені строки відповідним органам.
- Контролює дотримання встановлених правил проведення інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків.
- Контролює стягнення в установлені строки дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни.
- Забезпечує широке використання сучасних засобів автоматизації обліково-обчислювальних робіт, прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку.
- Основні завдання
- Положення
- Програми
1. Ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” та іншого бюджетного законодавства.
2. Складання кошторисів витрат, помісячних планів асигнувань та штатного розпису.
3. Відкриття особових та реєстраційних рахунків розпорядників, за коштами отриманими із загального і спеціальних фондів.
4. Забезпечення обліку доходів, видатків, активів, капіталу, зобов’язань та господарських операцій у міськвиконкомі.
5. Систематизування, групування та зведення даних для одержання підсумкової інформації про фінансово-господарські операції у міськвиконкомі.
6. Контроль за цільовим, ефективним та раціональним використанням фінансових та матеріальних ресурсів.
7. Складання та подання в установлені строки фінансової, податкової, статистичної звітності у відповідні органи.
8. Проведення інвентаризації грошових коштів, товарно – матеріальних цінностей, основних засобів, бланків суворого обліку, інших необоротних матеріальних активів, розрахунків з дебіторами і кредиторами в терміни, визначені положенням про облікову політику.
9. Стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості.
10. Забезпечення зберігання бухгалтерських документів відповідно до терміну, зазначеного у графіку документообігу та бухгалтерського архіву в установленому порядку.
11. Забезпечення контролю за виконанням прийнятих зобов’язань, наявністю та рухом майна, використанням працівниками матеріальних та фінансових ресурсів відповідно до затверджених нормативів та кошторисів.
12. Своєчасне виявлення та попередження негативних явищ у фінансовогосподарській діяльності, виявлення та мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
13. Забезпечення касової дисципліни та своєчасного складання відповідних платіжних документів.
14. Готує проекти рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради та розпорядження міського голови в межах своєї компетенції.
15. Доведення у встановленому порядку до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів відомості про обсяги асигнувань.
16. На основі проектів кошторисів розпорядників коштів нижчого рівня формує бюджетний запит та подає до міського фінансового управління.
17. Готує лімітні довідки про бюджетні асигнування для розпорядників коштів нижчого рівня.
18. Подає Управлінню Державного казначейства у м. Бердичева:
18.1. Дані про розташування мережі установ та організацій розпорядників коштів нижчого рівня, погодженні з міським фінансовим управлінням.
18.2. Розподіл показників зведених кошторисів та розподіл показників зведених планів асигнувань із загального та спеціального фонду, після отримання витягу з річного розпису асигнувань з місцевого бюджету.
18.3. Щоденно розподіл виділених бюджетних асигнувань на перерахування коштів підвідомчим установам.
18.4. Щоденно реєстри змін зведених кошторисів і помісячних асигнувань у розрізі розпорядників коштів бюджету нижчого рівня.
18.5. Зведену фінансову звітність на підставі фінансової звітності розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.
19. Відділ в процесі виконання покладених на нього функцій взаємодіє з усіма управліннями, відділами та службами виконкому міської ради та іншими державними структурами.