Пилипака Ірина Леонідівна
Начальник відділу
- 13300 м.Бердичів , пл.Центральна, 1, каб. 103
- reestrator@berdychiv-rada.gov.ua
Очолює відділ, здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності відділу, визначає ступінь відповідальності працівників відділу.
Здійснює повноваження у сфері проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Представляє відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, а також об’єднаннях громадян, на офіційних зібраннях, в суді всіх інстанцій, в господарському, адміністративному суді виступає з питань віднесених до повноважень відділу.
Дата народження: 18 травня 1981 року
Освіта: повна вища, Хмельницкий університет регіонального управління та права у 2005 році за спеціальністю „Правознавство” кваліфікація юрист
Трудова діяльність:
05.2001 – 02.2002 | секретар – друкарка відділу державної виконавчої служби Бердичівського районного управління юстиції. |
02.2002- спеціаліст, головний спеціаліст, 01.2005 Бердичівського міськрайонного управління юстиції 01.2005- заступник начальника , завідувач сектору з питань 12.2011 державної реєстрації Бердичівського міськрайонного управління юстиції 12.2011- начальник реєстраційної служби Бердичівського 04.2016 міськрайонного управління юстиції. Виконком Бердичівської міської ради | |
04.2016 – по цей час | начальник відділу з питань державної реєстрації |
- Основні завдання
- Положення
1. Узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд виконавчого комітету та міської ради.
2. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу по сферах своєї діяльності;
3. Забезпечує відповідно до законодавства:
– проведення державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
– ведення Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; Єдиного державного демографічного реєстру. Внесення інформації до паспортного документа про місце проживання або місце перебування особи із зазначенням адреси житла.
– взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
– формування та ведення реєстраційних справ.
Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством у сфері державної реєстрації прав, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
4. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;
5. Надає інформацію про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
6. Бере на облік безхазяйне нерухоме майно відповідно до закону;
7. Здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;
8. Надає інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;
9. Здійснює реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
10. Здійснює заходи з підвищення кваліфікації державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстраторів речових прав на нерухоме майно, головних спеціалістів відділу, інших службовців та посадових осіб, проводить відповідні наради, семінари;
11. Здійснює заходи з підвищення рівня кваліфікації працівників, які здійснюють державну реєстрацію;
12. Приймає участь у перевірках, що здійснюються головним територіальним управлінням юстиції;
13. Готує звіти у визначених сферах діяльності;
14. Здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів.