Войтюк Ірина Олександрівна
Начальник відділу
- 13300 м.Бердичів , пл.Центральна, 1, каб. 69
- rada@berdychiv-rada.gov.ua
Начальник відділу з питань діяльності міської ради здійснює організаційне забезпечення діяльності міської ради.
Отримує і узагальнює пропозиції щодо порядку денного сесій міської ради. Розробляє проєкти розпоряджень міського голови про скликання сесій міської ради та контролює виконання організаційно-технічних заходів з підготовки їх проведення.
Забезпечує доведення до відома депутатів та громадськості повідомлень про скликання сесій міської ради, графіку роботи постійних комісій.
Забезпечує оприлюднення на офіційному сайті Бердичівської міської ради проєктів рішень ради, результатів поіменного голосування та прийнятих рішень ради.
Організовує попереднє обговорення в постійних комісіях міської ради проєктів рішень ради. Спільно з відділами і управліннями виконавчого комітету та міської ради доопрацьовує проєкти рішень з урахуванням їх обговорення в постійних комісіях.
Надання методичної та практичної допомоги в підготовці і проведенні засідань постійних комісій міської ради разом з відділами й управліннями виконавчого комітету та міської ради, сприяння виконанню рекомендацій, прийнятих комісіями.
За дорученням голів постійних комісій забезпечує участь на засіданнях комісій керівників підприємств, установ, організацій міста, керівників відділів та управлінь виконавчого комітету та міської ради.
Забезпечує реєстрацію депутатів міської ради на сесіях, протоколювання ходу сесій.
Здійснює аудіозапис ходу сесій. Забезпечує збереження даних записів протягом скликання.
Оформлює, розмножує і забезпечує доведення до виконавців прийнятих рішень міської ради.
Оформлює протоколи сесій міської ради, забезпечує зберігання документів до передачі їх в архів.
Здійснює ведення електронного обліку та реєстрації проєктів рішень і прийнятих рішень міської ради. Формує електронну базу рішень Бердичівської міської ради.
Сприяє депутатам у здійсненні їх повноважень згідно законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад».
Систематизує інформацію про виконання рішень міської ради.
Забезпечує прозорість та відкритість роботи ради шляхом підготовки для розміщення на офіційному сайті Бердичівської міської ради усієї відкритої інформації, зокрема інформації про депутатів ради, про пленарні засідання сесій ради, про роботу постійних і тимчасових контрольних комісій ради, публічної інформації стосовно діяльності відділу.
Приймає участь в організації проведення Днів депутата та навчання депутатів міської ради.
У межах наданої компетенції розглядає листи підприємств, установ, організацій, звернення і запити громадян, готує проєкти відповідей на них.
Забезпечує розподіл обов’язків між працівниками відділу.
Складає плани роботи відділу та контролює їх виконання.
Дата народження: 14 липня 1989 року
Освіта: повна вища, Тернопільський національний економічний університет у 2011 році, спеціальність «Фінанси», кваліфікація магістр з фінансів
Трудова діяльність:
11.2008 – по цей час | провідний спеціаліст бюджетного відділу фінансового управління; головний спеціаліст відділу з питань економіки та транспорту управління розвитку території; оператор комп’ютерного набору апарату виконавчого комітету; головний спеціаліст відділу роботи з територіальною громадою; начальник відділу з питань діяльності міської ради. |
- Основні завдання
- Положення
Організаційне забезпечення діяльності міської ради.
Підготовка проєктів планів роботи ради, постійних комісій.
Забезпечення оприлюднення на офіційному сайті Бердичівської міської ради проєктів рішень ради, результатів поіменного голосування та прийнятих рішень ради.
Доведення до відома депутатів та громадськості повідомлень про скликання сесій міської ради, графіку роботи постійних комісій.
Отримання і узагальнення пропозицій щодо порядку денного сесій міської ради, підготовка проєктів розпоряджень міського голови про скликання чергових і позачергових сесій міської ради.
Організація попереднього обговорення в постійних комісіях міської ради проєктів рішень ради. Спільно з відділами і управліннями виконавчого комітету та міської ради доопрацювання проєктів рішень з урахуванням їх обговорення в постійних комісіях.
Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, необхідних для роботи комісій, забезпечення участі на засіданнях комісій керівників підприємств, установ, організацій міста, керівників відділів та управлінь виконавчого комітету та міської ради.
Надання методичної та практичної допомоги в підготовці і проведенні засідань постійних комісій міської ради разом з відділами й управліннями виконавчого комітету та міської ради, сприяння виконанню рекомендацій, прийнятих комісіями.
Організація технічного оснащення сесійного залу.
Здійснення реєстрації депутатів міської ради на сесіях, протоколювання ходу сесій.
Здійснення аудіозаписів ходу сесій. Забезпечення збереження даних записів протягом скликання.
Створення умов для роботи робочих комісій на сесії (лічильної, секретаріату, по доопрацювання проєктів рішень міської ради).
Оформлення, розмноження і доведення до виконавців прийнятих рішень, оформлення протоколів сесій міської ради, забезпечення зберігання документів до передачі їх в архів.
Ведення електронного обліку та реєстрації проєктів рішень і прийнятих рішень міської ради. Формування електронної бази рішень міської ради.
Організація виготовлення та видача посвідчень помічників-консультантів депутатів міської ради.
Сприяння депутатам у здійсненні їх повноважень згідно законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад». Організація та надання допомоги в проведенні особистого прийому громадян депутатами міської ради, організація звітів депутатів перед виборцями. Узагальнення та подання на розгляд виконавчих органів переліку пропозицій, внесених за результатами звітів депутатів.
Забезпечення ведення статистичної звітності про зміни в персональному складі міської ради, постійних комісій, депутатських груп, фракцій.
Здійснення контролю за виконанням рішень міської ради, рекомендацій постійних комісій. Систематизація інформації про виконання рішень ради.
Здійснення підбору нормативно-правових актів, що стосуються роботи депутатських груп, фракцій, тимчасових депутатських комісій міської ради.
Забезпечення прозорості та відкритості роботи ради шляхом підготовки для розміщення на офіційному сайті Бердичівської міської ради усієї відкритої інформації, зокрема інформації про депутатів ради, про пленарні засідання сесій ради, про роботу постійних і тимчасових контрольних комісій ради.
Підготовка розпорядчих документів міського голови та міської ради, публічної інформації стосовно діяльності відділу для оприлюднення на офіційному сайті Бердичівської міської ради.
Участь в організації роботи з підготовки і проведення референдумів, виборів депутатів місцевих рад та міського голови.
Розгляд листів підприємств, установ, організацій, звернень громадян та надання відповідей на них в межах повноважень відділу.
Ведення вхідної та вихідної документації міської ради, здійснення контролю за своєчасністю надання відповідей на звернення і запити депутатів міської ради.
Організація проведення Днів депутата та навчання депутатів міської ради.