Суворов Олександр Вікторович
Начальник інспекції
- 13300 м.Бердичів , пл.Центральна, 1, каб. 23
- 0677781530
1. Здійснює керівництво діяльністю Інспекції;
2. Організовує і контролює роботу працівників Інспекції;
3. Розробляє посадові інструкції працівників Інспекції, які затверджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
4. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
5. Планує роботу Інспекції, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи Інспекції;
6. Діє без довіреності від імені Інспекції, представляє його інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування та в інших установах, організаціях, у відносинах з юридичними особами і громадянами;
7. Подає пропозиції міському голові щодо штатного розпису, заохочення, накладення дисциплінарних стягнень на працівників Інспекції;
8. Подає пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників Інспекції, своєчасне заміщення вакансій відповідно до Закону;
9. Звітує про проведену роботу Інспекції в порядку, визначеному законодавством України.
10. Визначає напрямки діяльності, шляхи вдосконалення й підвищення ефективності роботи Інспекції;
11. Вирішує інші питання діяльності Інспекції в межах і порядку, визначених законодавством та цим Положенням;
12. Здійснює інші повноваження в межах і порядку, визначених чинним законодавством, цим положенням та посадовою інструкцією.
- Основні завдання
- Положення
1. Основними завданнями Інспекції в сфері благоустрою територій Бердичівської МТГ в межах повноважень є:
1.1. здійснення контролю за станом благоустрою Бердичівської МТГ, охороною зелених насаджень і водойм, утримання в належному стані
закріплених за підприємствами, установами, організаціями, суб’єктами господарювання та громадянами територій;
1.2. здійснення контролю в сфері незаконної торгівлі на вулицях Бердичівської МТГ, в тому числі незаконної торгівлі з рук у невстановлених
для цього місцях, в межах повноважень;
1.3. контроль за дотриманням Правил благоустрою територій, забезпечення чистоти і порядку, тиші в громадських місцях Бердичівської МТГ;
1.4. здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері розміщення зовнішньої реклами в межах повноважень Інспекції;
1.5. здійснення контролю за виданими паспортами прив’язки на тимчасові споруди відповідності умовам видачі та схемі розміщення тимчасової
споруди;
1.6. здійснення контролю, в межах повноважень Інспекції, за виконанням робіт, які проводяться самовільно з порушенням благоустрою та
потребують отримання відповідного дозволу, вжиття заходів щодо зупинення таких робіт;
1.7. проведення роз’яснювальних та інформаційних заходів з метою створення умов для реалізації прав та виконання обов’язків суб’єктами у сфері
благоустрою населених пунктів;
1.8. здійснення профілактичних заходів з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою, торгівлі, зовнішньої реклами тощо;
1.9. надання консультативної допомоги юридичним та фізичним особам в межах компетенції Інспекції;
1.10. організація виконання рішень Бердичівської міської ради, її виконавчого комітету, направлених на виникнення, зміну або припинення прав
та обов’язків суб’єктів господарювання та фізичних осіб в сфері благоустрою міста, зовнішньої реклами, незаконної торгівлі в межах повноважень тощо;
1.11. участь у розробці та забезпеченні виконання місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів;
1.12. розробка правил благоустрою територій населених пунктів та внесення змін до них;
1.13. інформування населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
1.14. фіксування правопорушень шляхом складання протоколів про адміністративні правопорушення щодо осіб, які вчиняють правопорушення;
1.15. складання приписів (попереджень), в межах повноважень Інспекції, щодо усунення порушень, в тому числі і щодо санітарного стану
територій та об’єктів благоустрою, та контроль за їх виконанням;
1.16. підготовка та винесення пропозицій щодо скасування дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами, сезонної торгівлі тощо;
1.17. підготовка та винесення пропозицій щодо проведення демонтажу незаконно розміщених об’єктів зовнішньої реклами, тимчасових споруд,
обладнання, торгівельного обладнання, конструкцій, меблів, тари тощо.
2. Основними завданнями Інспекції в сфері паркування транспортних засобів на території Бердичівської МТГ в межах повноважень є:
2.1. контроль за дотриманням законодавства в сфері паркування транспортних засобів (Правил паркування транспортних засобів, Правил
дорожнього руху та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу паркування транспортних засобів);
2.2. контроль за станом майданчиків для паркування транспортних засобів;
2.3. проведення профілактичних заходів щодо недопущення вчинення правопорушень в сфері паркування транспортних засобів;
2.4. притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавства в сфері паркування транспортних засобів у Бердичівській МТГ;
2.5. розробка та внесення пропозицій щодо формування державної політики з питань контролю за дотримання законодавства про організацію
паркування транспортних засобів і безпеки дорожнього руху;
2.6. взаємодія з іншими органами виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
2.7. здійснення контролю за станом благоустрою та забезпеченням чистоти і порядку на території майданчиків для паркування транспортних
засобів;
2.8. проведення перевірок додержання водіями правил паркування транспортних засобів, у тому числі щодо своєчасної оплати за послуги
паркування транспортних засобів;
2.9. фіксування правопорушень та прийняття рішень щодо притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які вчиняють
правопорушення в сфері паркування транспортних засобів шляхом складання відповідних протоколів, приписів (попереджень) (додаток 2 до Положення) про адміністративні правопорушення.
3. Інші завдання Інспекції:
3.1. взаємодія з іншими органами влади;
3.2. виконання рішень міської ради та виконавчого комітету, доручень виконавчого комітету, доручень міського голови, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря міської ради, керуючого справами;
3.3. розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб – підприємців, депутатських,
адвокатських звернень та запитів у порядку, передбаченим чинним законодавством України, в межах наданих цим Положенням повноважень,
забезпечення виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації;
3.4. складання протоколів, приписів (попереджень) (додаток 2 до Положення) про адміністративні правопорушення щодо порушень, розгляд яких
належить до компетенції Інспекції;
3.5. виконання інших повноважень, покладених на Інспекцію відповідно до чинного законодавства;
3.6. інформування, у разі необхідності, міської ради та виконавчого комітету про результати роботи Інспекції;
3.7. підготовка матеріалів та пропозицій міській раді та виконавчомукомітету з питань, що відносяться до компетенції Інспекції;
3.8. ініціює проведення нарад з питань, що стосуються діяльності Інспекції;
3.9. ініціює проведення та здійснює проведення перевірок з питань, що належать до повноважень Інспекції.