Бердичів

міська рада

Створено Реєстр територіальної громади м. Бердичева

Проєкт рішення «Про створення Реєстру територіальної громади міста Бердичева» та Положення про інформаційну систему «Реєстр територіальної громади міста Бердичева» – автоматизованої системи з реєстрації місця проживання жителів міста – розглянули та затвердили члени виконавчого комітету.

За інформацією начальниці відділу з питань державної реєстрації Ірини Пилипаки, проєкт був попередньо оприлюднений на Офіційному сайті міста Бердичева, згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації»від 13 січня 2011 № 2939-VI. Із 2016-го року відділ з питань державної реєстрації виконавчого комітету Бердичівської міської ради здійснює, зокрема, функцію з питань реєстрації місця проживання громадян, інформувала далі Ірина Пилипака. Протягом цього часу і до сьогодні, повідомила, до відділу звернулося понад 29,0 тис. із 75,0 тис. осіб, котрі проживають та зареєстровані у м. Бердичеві.  Інформація про цих осіб  була опрацьована та автоматизована за допомогою програмних засобів. Проте це не стовідсотковий показник, зазначила начальниця відділу: за мету визначено опрацювання та автоматизація максимальної кількості осіб, місце проживання яких зареєстроване у місті. Через те виникла необхідність у придбанні вищезгаданого програмного продукту – Інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Бердичева» та складення Положення про нього.

Разом з тим, продовжила Ірина Пилипака, у рамках співпраці з Програмою «U-LEAD з Європою»,  проводиться модернізація Центру надання адміністративних послуг шляхом його розширення, проведення ремонтних робіт приміщення першого поверху, збільшення штатних одиниць для можливості якнайшвидшого наповнення Реєстру територіальної громади Бердичева та надання якісних і швидких адміністративних послуг населенню. 

Реєстр територіальної громади як складова частина бази персональних даних дає можливість виконавчим та державним органам обмінюватися інформацією про реєстрацію, зняття з реєстрації, зміною місця проживання мешканців міста у сфері надання населенню адміністративних послуг. Реєстр вестиме відділ з питань державної реєстрації. Це вже не картотека, звернула увагу доповідачка. а електронна база даних  – сучасна, автоматизована, захищена. Наприклад, довідку про місце проживання людина, дані про яку вже внесені в реєстр, за бажанням може отримати у ЦНАП протягом кількох хвилин.

Завдяки новому програмному продукту, зазначила Ірина Пилипака, буде можливість надати доступ до нього, у першу чергу, спеціалістам управління праці, сім’ї та соціального захисту населення, котрі оформлюють субсидії, а також іншим комунальним підприємствам у разі потреби. І людині не потрібно буде особисто замовляти довідку про склад сім’ї та приносити ту до відповідних установ – усе це робитиме спеціаліст певного управління чи установи. Як кінцевий результат, підкреслила начальниця відділу, стають можливими обмін інформацією між підприємствами, установами та організаціями без залучення громадян, а також суттєве зменшення черг у ЦНАП.

Окремо Ірина Пилипака звернулася до голів ОСББ та управителів багатоквартирних будинків – із тим, аби ті максимально відповідально поставилися до завдань, що стоять нині перед ними. А саме – до підготовки картотек своїх мешканців та передачі тих до виконавчого комітету з метою наповнення Реєстру територіальної громади. Передача, звернула увагу, має відбутися протягом І кварталу 2020 року. Ще 2.09.19 р., нагадала, і головам ОСББ, і управителям були розіслані листи, в яких повідомлялося про необхідність, згідно чинного законодавства, підготувати вищезгадані картотеки. Ірина Пилипака подякувала тим, хто вже частково виконав дану роботу, а міський голова Василь Мазур, у свою чергу, звернувся до свого заступника Сергія Онофрійчука, аби той долучився до даного процесу, і прискорив його, надавши у разі потреби необхідну допомогу головам ОСББ.

Міський голова приносить вибачення відвідувачам за тимчасові незручності у зв’язку з масштабною реконструкцією 1-го поверху під оновлений ЦНАП. Приймаючи рішення про розміщення Центру у приміщенні виконкому, пояснює, як і у випадку з підрозділами міської лікарні, ставилося за мету за максимумом сконцентрувати усі послуги (у цьому випадку – адміністративного характеру) в одному місці. Так, можна було розмістити Центр в окремому приміщенні десь в іншій частині міста, але, маючи розширений ЦНАП у виконкомі, буде можливість у разі необхідності, не витрачаючи зайвого часу, залучати спеціалістів з різних напрямків. Завершення ремонтних робіт і відкриття Центру планується здійснити вже у квітні цього року, тож відвідувачі, сподівається міський голова, поставляться з розумінням до існуючих наразі незручностей.