Про роботу Центру надання адміністративних послуг у 2019 році інформував на засіданні виконавчого комітету керівник ЦНАП Михайло Подолян.
У звітному періоді мешканцям міста було надано 13375 адмінпослуг, у тому числі:
– реєстрація місця проживання особи – 2906;
– зняття реєстрації місця проживання особи – 1124;
– видача довідок про реєстрацію місця проживання особи – 4271;
– державна реєстрація права власності та інших речових прав на нерухоме майно – 2606;
– витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 221;
– довідок з державної статистичної звітності про наявність земельних ділянок – 141;
– довідок щодо членства в особистому селянському господарстві – 273;
– реєстрація земельної ділянки, надання відомостей з державного земельного кадастру, викопіювання – 611;
– вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку – 124;
– видача документів дозвільного характеру – 10;
– видача довідок про перебування на квартирному обліку – 190;
– видача свідоцтв про право власності на житло – 41;
– дозволів на встановлення індивідуального опалення – 88;
– видача будівельних паспортів та містобудівних умов і обмежень – 101;
– реєстрація повідомлень про початок виконання будівельних робіт – 149;
– реєстрація декларацій про готовність до експлуатації об’єкта – 180;
– видача посвідчень батьків багатодітних сімей та посвідчень дітей з багатодітних сімей – 339.
Крім того, на електронну пошту ЦНАП було отримано 46 звернень, на які своєчасно направлено відповідь.
У звітному періоді адміністраторами центру складено 426 постанов про адміністративне правопорушення. Вони складені на громадян за прострочення термінів реєстрації місця проживання особи.
З метою забезпечення належного надання адмінпослуг налагоджена відповідна взаємодія Центру із суб’єктами надання адміністративних послуг. Це структурні підрозділи виконавчого комітету: відділ з питань державної реєстрації, управління ЖКГ та МА, відділ ДАБК, відділ комунальної власності та земельних відносин та органи виконавчої влади: відділ у Бердичівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області, Бердичівський районний відділ УДМС у Житомирській області.
При наданні адміністративних послуг застосовується електронне керування чергою, що дає можливість регулювати черги заявників для отримання тієї чи іншої адміністративної послуги та економити їхній час.
З метою забезпечення комплексного надання адміністративних послуг створено умови для оплати за адміністративні послуги, а саме: в приміщенні центру надання адміністративних послуг розміщено банкомат та термінал програмно-технічного комплексу самообслуговування Ощадбанку.
У звітному періоді було збільшено перелік адміністративних послуг з 122 до 153.
У минулому році Бердичівська міська рада за результатами четвертого раунду відбору стала учасником у Програмі Європейського Союзу «U-LEAD з Європою» з питання модернізації центру надання адміністративних послуг, в результаті чого за рахунок вказаної Програми 25 робочих місць у ЦНАП буде облаштовано меблями, комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням, електронною чергою. Також 2 віддалені робочі місця буде облаштовано в мікрорайоні «Червона Гора». Загалом це немалі кошти за рахунок Євросоюзу. З даного питання наприкінці року було прийнято рішення виконкому.
На даний час готується проєкт рішення міської ради про створення центру надання адміністративних послуг як постійно діючого робочого органу. Це означає, що у ЦНАП кількість робочих місць збільшиться з 7 до 25. Звернення громадян будуть приймати не тільки адміністратори Центру, а й інші суб’єкти надання адміністративних послуг, а саме: працівники відділу з питань державної реєстрації, управління ЖКГ, управління праці, сім’ї та соціального захисту населення, представник Пенсійного Фонду та інші, а це у свою чергу значно покращить якість надання адмінпослуг жителям нашого міста.
У зв’язку з проведенням капітального ремонту приміщення ЦНАПу прийом звернень громадян тимчасово здійснюється на другому поверсі приміщення виконкому, напроти актового залу. Просимо вибачення у всіх відвідувачів за тимчасові незручності.