Про вжиті заходи безпеки щодо відвідувачів та працівників виконавчого комітету Бердичівської міської ради на період карантину інформувала керуюча справами виконкому Надія Мохно. Відповідно до постанови Уряду від 11.03.2020 року № 211, а також враховуючи рішення оперативного обласного штабу від 13.03.2020 року та рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 16.03.2020 р. на період карантину у приміщенні виконавчого комітету тимчасово обмежено доступ для відвідувачів, починаючи з 16.03.2020 року. Всі звернення від громадян прийматимуться лише в електронному вигляді через електронну пошту vukonkom@gmail.com (відповідна форма звернення є також на Офіційному сайті Бердичівської міської ради). Якщо містяни потребуватимуть консультації, або певних роз’яснень, можна буде звернутися за телефоном відділу роботи з територіальною громадою 2-23-98. За організацію роботи зі зверненнями громадян відповідатиме начальник відділу. Відвідувачі, котрі бажають отримати адміністративну послугу у ЦНАП, можуть звернутися за телефоном 2-13-81. Окрім того, звернутися можна буде і через електронну пошту. Відповідальний за надання адміністративних послуг – керівник ЦНАП. Також до послуг містян гаряча лінія 15-05, за якою можна вирішити будь-які питання з життєдіяльності міста. Передати своє звернення є можливість і за телефоном 2-03-59 або (068) 645-15-05.
У виконавчому комітеті просять вибачення за тимчасові незручності та звертаються до відвідувачів і працівників виконкому з відповідальністю поставитись до збереження свого здоров’я та здоров’я оточуючих.