Бердичів

міська рада

Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє

Увага  змінюється телефонний номер

гарячої телефонної лінії

 Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)

У зв’язку з проведенням реконструкції та удосконаленням надання телекомунікаційних послуг по АТС м. Бердичів Житомирською філією ПАТ «Укртелеком» орієнтовно з 19.05.2020 року в Бердичівському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) буде здійснена заміна телефонного номера  гарячої телефонної лінії з  2-71-58 на 4-12-43.

Увага, працює «пряма телефонна лінія»

У п’ятницю, 22 травня 2020 року в Бердичівському відділу обслуговування громадян (сервісному центрі) Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області відбудеться “пряма телефонна лінія” з питань пенсійного забезпечення громадян.

Усі бажаючі зможуть зателефонувати з 10.00 до 12.00 години за телефоном 2 -50-67. На запитання мешканців м.Бердичева та Бердичівського району впродовж двох годин відповідатиме начальник Бердичівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) –  Пихир Надія Іванівна.

До відома громадян !

   Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє, що для отримання довідки ОК-7 необхідно  на Веб-порталі Пенсійного фонду України, застосувати свій електронний цифровий підпис (далі–ЕЦП).
✅Для онлайн-реєстрації на Веб-порталі на екранній формі “Вхід” в закладці “За ЕЦП” можливо ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ.
✅Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Інформація щодо отримання ЕЦП  може Вами бути отримана в мережі Інтернет в залежності від АЦСК, обраного Вами. 
✅Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню “Вхід” та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка “За ЕЦП”).

✅Увійшовши до персональної сторінки на порталі за допомогою ЕЦП необхідно виконати наступні дії:

    – у розділі “Комунікації з ПФУ” вибрати пункт “Запит на отримання електронних документів”, далі у меню “Тип звернення”, вибрати необхідне (наприклад ОК-7), заповнити обов’язкові поля, ввести дані електронного цифрового відпису та відправити запит до ПФУ;

      – через певний час, який залежить від завантаження порталу, зайти у розділ “Мої документи”, вибрати документ, який Ви замовляли, зберегти його на локальному диску свого комп’ютера та за необхідності його роздрукувати.    

Електронні довідки Пенсійним фондом України надаються безкоштовно.