Бердичів

міська рада

Із 1 червня у Центрі надання адміністративних послуг почнуть поступово відновлювати прийом громадян

Порядок здійснення прийому відвідувачів у Центрі надання адміністративних послуг Бердичівської міської ради у період дії карантинних обмежень затвердили на засіданні виконавчого комітету. Складається він із наступних пунктів:

1. Забезпечити 1-й етап виходу з карантину щодо організації роботи Центру надання адміністративних послуг міської ради з 01.06.2020 шляхом поступового відновлення прийому відвідувачів з дотриманням вимог постанови Головного державного санітарного лікаря України МОЗ України від 09.05.2020 №16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVІD-19)»:

1.1. Працівники та відвідувачі допускаються до приміщення  у засобах індивідуального захисту ( респіратор або захисна маска, у тому числі виготовлена самостійно,  рукавички).

1.2. Прийом здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами. Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання  (1,5 м).

1.3. На вході до приміщення організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками.

1.4. Дозволяється одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування.

1.5. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше ніж 1.5 метра.

2.  Начальнику відділу організації надання адміністративних послуг  забезпечити попередній запис відвідувачів за номером телефону 2-13-81.

3. Державним реєстратором та адміністраторами  надаватимуться  наступні послуги:

– реєстрація місця проживання/ перебування особи;

– зняття з реєстрації місця проживання особи;

– видача довідок місця проживання особи;

– видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки;

– видача містобудівних умов та обмежень для проектування об’єктів будівництва;

– реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт;

– реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта;

– надання відомостей державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

– державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяження за заявами   фізичних   та юридичних осіб,    які   зареєстровані на території м. Бердичева;

– державна реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, які зареєстровані  у  м. Бердичеві.

4. Відділу організації  надання адміністративних послуг та відділу з питань державної реєстрації забезпечити надання консультацій громадянам та суб’єктам господарювання з наступних питань за телефонами:

– щодо адміністративних послуг, визначених переліком, затвердженим рішенням Бердичівської міської ради від 18.09.2019 № 986 «Про перелік адміністративних послуг, які надаються центром надання адміністративних послуг    виконкому    Бердичівської міської ради,   у новій редакції»: (04143)2-13-81;

– щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: (04143) 4-18-53;

– щодо адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців: (04143) 2-13-81.