Бердичів

міська рада

Регламент роботи ЦНАП як постійно діючого робочого органу затвердили на засіданні виконкому

Робота з модернізації Центру надання адміністративних послуг у Бердичеві та виконання Програми інституційних завдань, передбачених Програмою «U-LEAD з Європою», триває. Про це присутніх на засіданні виконавчого комітету інформувала начальниця відділу з питань державної реєстрації Ірина Пилипака. На минулій сесії, нагадала, бердичівські депутати затвердили одразу три проєкти рішень, пов’язаних зі ЦНАП: концепцію удосконалення системи Центру, про надання ним адмінспослуг та перелік цих самих послуг. І ось постала необхідність розглянути та затвердити Регламент роботи ЦНАП виконавчого комітету Бердичівської міської ради як постійно діючого робочого органу.

Затвердження Регламенту, по-перше, передбачено Програмою, пояснила Ірина Пилипака, по-друге, він приймається з метою удосконалення створення зручних та сприятливих умов для отримання послуг громадянами та суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації та діяльності органів виконавчої влади.

Зі слів Ірини Пилипаки, основними положеннями, визначеними у Регламенті, є:

  • Вимоги до приміщення, в якому розміщуватиметься ЦНАП;
  • Затвердження інформаційних і технологічних карток;
  • Інформування суб’єктів звернення;
  • Керування чергою у ЦНАП;
  • Прийняття заяв та інших документів;
  • Опрацювання справ;
  • Передача вихідних пакетів документів суб’єктам звернення;
  • Особливості діяльності адміністратора ЦНАП та суб’єкта надання адмінпослуг на віддаленому робочому місці, що також буде створено.

Зрештою, членам виконавчого комітету пропонувалося затвердити Регламент. Зі слів міського голови Василя Мазура, мова тут іде про те, аби у кожному місті існував стандартний підхід та дотримувалася відповідна процедура щодо розгляду звернень громадян.