Бердичів

міська рада

Бердичівський міський голова зустрівся з перевізниками

Pls_bus

Останнім часом на адресу виконавчого комітету Бердичівської міської ради почало надходити чимало скарг на перевізників, що працюють на маршрутах громадського транспорту. Звернення надходять як від пересічних громадян так і від депутатів Бердичівської міської ради і стосуються, у першу чергу, недотримання перевізниками графіків руху. Оскільки такі випадки непоодинокі та набули системного характеру, за ініціативою Бердичівського міського голови Сергія Орлюка було проведено зустріч з перевізниками. Під час якої сторони могли обмінятися думками, а представники міської влади – висловити свої зауваження. Це дало можливість налагодити діалог між перевізниками та міською владою, адже останній раз така зустріч проводилася ще у 2017 році, коли обговорювалося питання підвищення вартості проїзду.

Перевізники стверджують, що останнім часом в Бердичеві суттєво зменшився пасажиропотік. Окрім того у зв’язку з пандемією коронавірусу та карантинними обмеженнями вони вимушені терпіти збитки, так як заборонено перевозити стоячих пасажирів. Дотримання даних вимог суворо контролюють працівники поліції, караючи штрафами за порушення режиму карантину.  

Також у місті проживає велика кількість людей, які користуються пільгами на проїзд у громадському транспорті. Їх доводиться возити безкоштовно або у півціни, що теж негативно впливає на рентабельність пасажирських перевезень в Бердичеві. Адже за словами перевізників у достатній кількості кошти за проїзд пільговиків не виділяються. Тут варто зауважити, що у минулому, 2020 році з міського бюджету було виділено 6 млн. 500 тис. гривень у якості компенсації за пільговий проїзд у громадському транспорті. Фактично на один автобус в день виділялося 250 гривень – а це безкоштовний проїзд 50 пасажирів. Окрім того компенсація виділялася на 72 автобуси, хоча фактично працювало близько 50.

Серед основних проблем перевізники озвучили збільшення вартості і паливно-мастильних матеріалів, дороговартісний ремонт транспортних засобів, а також підвищення мінімальної заробітної плати. Щодо випадків некультурної поведінки водіїв, то з ними постійно проводиться роз’яснювальна робота. Однак звільнити їх не можуть, бо знайти заміну практично неможливо. Бажаючих йти працювати водієм на маршрутку чи автобус на таку зарплату немає, а підвищувати заробітну плату, кажуть перевізники, немає можливості.  

Сергій Орлюк наголосив перевізникам на необхідності відповідально ставитися до взятих зобов’язань та виконувати умови заключних договорів. За його словами, є фірми з інших міст, які готові зайти на ринок пасажирських перевезень в Бердичеві. Та це крайні міри, адже потрібно дати працювати у першу чергу бердичівським підприємцям, які зареєстровані у місті і платять тут податки. Також міська влада повинна мати можливість контролювати дотримання перевізниками графіків руху.   

Саме тому під час зустрічі було обговорено необхідність встановлення GPS-трекерів та підключення їх до системи DozoR, що дасть можливість пасажирам відслідковувати рух громадського транспорту безпосередньо у смартфоні у режимі реального часу. До цієї системи вже підключені такі міста, як Житомир, Коростень, Дрогобич, Ковель та багато інших. Тим паче що за словами перевізників, їх транспортні засоби вже обладнані GPS-трекерами, і подібне вже практикувалося в Бердичеві, але на іншій електронній платформі. Однак після оновлення програмного забезпечення вона не змогла забезпечити безперебійну роботу системи. Єдине що не сподобалося перевізникам – обслуговування системою DozoR вартуватиме їм у 120 гривень на місяць з одного транспортного засобу. Переконують, що в період карантину у них на рахунку кожна копійка.  

Також обговорено питання щодо зменшення кількості одиниць громадського транспорту на таких маршрутах, як 1 та 6 у зв’язку зі зменшенням пасажиропотоку. Перевізники крім того поскаржились на нинішній тариф. Який, за їх словами,  не дає провести оновлення автопарку та не покриває усі витрати. Сергій Орлюк закликав перевізників подавати свої пропозиції щодо покращення якості та рентабельності пасажирських перевезень в Бердичеві, і вкотре наголосив на необхідності дотримання графіків руху та забезпечення покращення умов перевезення пасажирів. Наступне засідання по даному питанню відбудеться у понеділок, 1 березня.

4 відповіді

  1. Пропоную ввести білети..І І налоговій інспекціі ретельно за цим стежити…Бо невідомо скільки ж заробляють в дійсності..Перевізники.ю.Контролю НЕ МАЄ…І впевнений міський бюджет від цього значно втрачає..Ну а раніше..Головний перевізник в місті пан Ревега..Був другом..Орденоносця Мазура..І ясна річ..Він йому підсобляв..

  2. Автобуси маршруту номер 1 стоять на кінцевих зупинках поки не наберуть достатньо пасажирів. А потім проїзжають зупинки на яких люди чекають по 10-15 хв. Графіки руху відсутні зовсім і їх ніхто не дотримується.

  3. 20.02. приблизно в 11.10 вийшли на зупинку 1 маршруту на залізничному вокзалі їхати в місто. На зупинці зібралось чоловік 50. На кінцевій стояло 3 автобуси 1 маршруту. Один під’їїхав, забрав половину людей. Підійшов електропоїзд, додалась ще така ж кількість, але два автобуси як стояли, так і залишились стояти на кінцевій. Під’їхав знову третій автобус. З нього вийшли люди на кінцевій, і він одразу під”їхав на зупинку. Знову помістилась тільки частина. Половина пасажирів знову залишилась. В автобусі багато людей без масок. В проході не те, що пройти, повернутись неможливо. І це за думкою перевізника зменшився пасажиропотік? І ніхто нікого не контролює. В 19 годин автобус дочекатись неможливо. І вони, ще хочуть скорочувати кількість автобусів на 1 маршруті. І зараз пишуть, що у нас збільшилась кількість хворих на COVID. А як вона не збільшиться з таким перевезенням пасажирів?

  4. Які трекери? !! Маршрутка 9-тка ходить один раз на півгодини! Ще треба її відстежувати? Забрали маршрут на 07.45, коли їдуть усі на роботу, залишили маршрут на 08.15, коли їздять пенсіонери і скаржаться на пільговиків?!!!