Нещодавно відповідним рішенням виконавчого комітету Бердичівської міської ради затверджено новий склад комісії з безпеки дорожнього руху під головуванням заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства Олени Благодир. У вівторок, 9 лютого комісія провела своє перше засідання. Винесені на розгляд питання озвучив секретар комісії – головний спеціаліст комунального відділу управління житловокомунального господарства Віктор Голембівський. У роботі комісії приймав участь і бердичівський міський голова Сергій Орлюк.
Під час проведення засідання, комісія з безпеки дорожнього руху розглянула двадцять питань. Кілька з яких направила на доопрацювання. Враховуючи те, що останній раз комісія збиралася ще у позаминулому році, довелося розглядати звернення громадян, які надійшли ще у грудні 2019 року. Це викликало закономірне обурення у Сергія Орлюка.
«Неприємно вражений. Більше року не було належної реакції з боку міської влади на скарги та звернення громадян, оскільки не було бажання провести засідання комісії з безпеки дорожнього руху. Сподіваюся, що тепер ми будемо збиратися частіше та оперативно вирішувати питання» – зазначив міський голова.
Разом з тим у ході роботи комісії часто виникали зауваження технічного характеру, оскільки ніхто з членів комісії не був попередньо ознайомлений з питаннями, які виносилися на розгляд. На думку Сергія Орлюка, це теж необхідно врахувати у подальшій роботі комісії.
Було розглянуто питання про самовільне облаштування парковки у дворі житлових будинків власником кафе по вулиці М. Грушевського, про виконання МКП «Бердичівкомунсервіс» рішення виконавчого комітету Бердичівської міської ради від 02.04.2020 року № 74 «Про хід виконання заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху в місті Бердичеві» та про заборону проїзду великовагових автомобілів на ділянці вулиці Олега Реготуна у відповідь на колективне звернення жителів міста. Останнє, до речі, задовольнити не вважається за можливе. Щодо кафе, то по даному випадку буде створено комісію з залученням депутатів Бердичівської міської ради для всебічного і об’єктивного вивчення питання.
Позитивно вирішено звернення щодо облаштування пішохідного переходу по вул. Шолом Алейхема навпроти виїзду з автостанції № 2 (вул. Маложитомирська 4/1) зі встановленням відповідних дорожніх знаків та з нанесенням дорожньої розмітки. Ініціатором звернення був безпосередньо Сергій Орлюк, коли ще перебував у статусі депутата Житомирської обласної ради. Розглянуто звернення перевізників щодо встановлення біотуалетів на кінцевих зупинках міських автобусів загального користування. Це дійсно проблема – стверджують вони, так як водії громадського транспорту мають лише 4-5 хвилин на кінцевій зупинці щоб сходити у туалет, але не мають такої можливості у зв’язку з відсутністю громадських вбиралень. На комісії перевізники повернулися до цього питання, попрохавши встановити хоча б один біотуалет на площі Седлецькій. Адже питання підіймається впродовж десяти років. Сергій Орлюк уважно вислухав перевізників, та попрохав дати йому час на ознайомлення з проблематикою. Як зазначив міський голова, один біотуалет коштує у межах 20 000 гривень, але головне завдання не встановити туалет, а забезпечити належний нагляд, щоб він не став жертвою вандалізму.На жаль, не вдалося вирішити питання щодо встановлення додаткового освітлювального обладнання на нерегульованих пішохідних переходах на вул. Вінницькій, 10 (поруч з міською бібліотекою, на вул. Вінницькій (навпроти ЗОШ № 4), на перехресті доріг вул. Вінницька Одеська, на вул. Одеській (поруч з вул. Зоряна), на вул. Європейській ( поруч з супермаркетом), на вул. Житомирській (площа Седлецька), на вул. Житомирській ( навпроти будинку № 117) м. Бердичева.
З відповідним листом ще минулого року до Міської комунально-аварійної служби звернулися працівники Бердичівського відділу поліції з метою підвищення безпеки пішоходів. Раніше МКАРС міг виконати дані роботи своїми силами. Однак як зазначив керівник підприємства, тепер у зв’язку зі змінами в законодавстві, необхідно розробляти проєктну документацію та оголошувати тендер на виконання даного виду робіт. Окрім того всі розрахунки подавались станом на 2020 рік, з того часу вартість матеріалів та робіт виросла майже на 10%. Міський голова зауважив, що безпека має бути на першому місці. Тож дані роботи потрібно буде виконати – але для початку дав доручення керівнику МКАРС прорахувати нову кошторисну вартість.
- Новини
Новини підрозділів
- Місто
Про місто
Сервіси
Соціальний захист
Благоустрій
Транспорт
ОСББ та майно
Архітектура
- Міська рада
Приймальня
Публічна інформація
Економіка
Міська рада
Виконавчий комітет
Інше
- ЦНАП
- Новини
Новини підрозділів
- Місто
Про місто
Сервіси
Соціальний захист
Благоустрій
Транспорт
ОСББ та майно
Архітектура
- Міська рада
Приймальня
Публічна інформація
Економіка
Міська рада
Виконавчий комітет
Інше
- ЦНАП
- Новини