На виконання пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 року № 309 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю» (зі змінами) та листа департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської ОДА № 831/02 від 12.02.2021 управління праці, сім’ї та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради інформує про наступне:
Станом на 15.05.2021 зареєстровано 23 заяви щодо забезпечення реабілітаційними послугами дітей з інвалідністю згідно постанови КМУ № 309:
| Реєстраційний № заяви | Дата реєстрації заяви |
| 1 | 10.02.2021 |
| 2 | 10.02.2021 |
| 3 | 11.02.2021 |
| 4 | 12.02.2021 |
| 5 | 12.02.2021 |
| 6 | 12.02.2021 |
| 7 | 15.02.2021 |
| 8 | 17.02.2021 |
| 9 | 19.02.2021 |
| 10 | 19.02.2021 |
| 11 | 22.02.2021 |
| 12 | 24.02.2021 |
| 13 | 25.02.2021 |
| 14 | 04.03.2021 |
| 15 | 05.04.2021 |
| 16 | 05.04.2021 |
| 17 | 05.04.2021 |
| 18 | 05.04.2021 |
| 19 | 06.04.2021 |
| 20 | 14.04.2021 |
| 21 | 14.04.2021 |
| 22 | 14.04.2021 |
| 23 | 22.04.2021 |
За детальною інформацією звертатись у відділ з питань обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці управління праці, сім’ї та соціального захисту населення, який знаходиться за адресою:
м. Бердичів, вул. Семенівська, 3, каб. № 2, тел. (04143) 74036

