Бердичів

міська рада

11 нових випадків COVID-19 зареєстровано на Житомирщині за минулу добу

COVID-Zhytomyrchshyna

Через недотримання карантинних та профілактичних заходів, які є запорукою подолання пандемії, у Житомирській області щодня реєструються нові випадки захворювання на коронавірусну інфекцію.

Як повідомив в.о. директора ДУ “Житомирський обласний лабораторний центр” Юрій Лутай, станом на 09:00 09.07.2021 (за минулу добу – 08 липня) зареєстровано 11 нових лабораторно підтверджених випадків

Всього випадків (з наростаючим  підсумком) –88543

Померло (всього) –1793

Всього одужало –86466

Активні хворі –284

Всього проведено ПЛР-тестувань за добу –492

Всього проведено ПЛР-тестувань (з наростаючим підсумком) –266121

Всього проведено ІФА-тестувань за добу – 683

Всього проведено ІФА-тестувань ( з наростаючим підсумком) –316130

Комунальне некомерційне підприємство “Обласний центр громадського здоров’я” Житомирської обласної ради надає інформацію станом на 08 липня щодо заповненості ліжок у закладах охорони здоров’я області, визначених для госпіталізації пацієнтів із підтвердженим діагнозом COVID-19:

у лікарнях, які внесені до переліку закладів охорони здоров`я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2: всього ліжок – 1036, забезпечено ліжок киснем — 1018, з яких 60 зайнято хворими на COVID-19 та 34 – пацієнтами з підозрою на COVID-19 (9,07% від загальної кількості ліжок);

Нагадуємо, що на території Житомирської області продовжено карантин до 31 серпня 2021 року.

Пам’ятайте! За порушення норм, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, встановлено адміністративну та посилено кримінальну відповідальність!

Аби уникнути захворювання на коронавірусну інфекцію, обов’язково вживайте профілактичних заходів та дотримуйтеся основних правил: 

– ретельно мийте та дезінфікуйте руки;

– носіть захисну маску в громадських місцях;

– уникайте великого скупчення людей та дотримуйтеся соціальної дистанції.

За інформацією Житомирської ОДА