Бердичів

міська рада

У місті підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року

IMG_20210831_100539

Протягом І півріччя 2021 року проведено відповідну організаційну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян, встановлено дієвий контроль за своєчасним, повним і об’єктивним розглядом звернень громадян, відзначили на останньому засіданні виконавчого комітету.

Так, за інформацією керуючої справами міськвиконкому Лариси Котнюк, за звітний до виконавчого комітету Бердичівської міської ради надійшло 1326 звернень, що на 447 звернення більше, ніж за аналогічний період 2020 року.

За допомогою до виконавчого комітету переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян – особи з інвалідністю, учасники війни, бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність.

361 звернення стосувалося питання аграрної політики та земельних відносин – це оренда земельних ділянок, сервітутне землекористування, виділення земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, для гаражного будівництва (в т. ч. від учасників АТО (ООС).

З питань житлово-комунального господарства надійшло 300 звернень. Стосувалися вони здебільшого утримання та ремонту житла, комунальних мереж, неякісного водо- та теплопостачання, ремонту дорожнього покриття на вулицях міста, проведення вуличного освітлення, санітарного стану та благоустрою міста та прибудинкових територій, виділення житла, відлову бродячих тварин, зрізання аварійних дерев тощо.

155 звернень надійшло з приводу соціального захисту громадян. Найбільша частина звернень, а саме 92 % від загальної кількості в цій категорії, стосувалася отримання одноразової адресної грошової допомоги (142 звернення). Також громадяни зверталися щодо отримання роз’яснень з приводу правильності нарахування субсидій тощо.

За звітний період надійшло 81 колективне звернення, що на 43 звернення більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Міським головою та його заступниками було проведено 27 прийомів громадян, під час яких розглянуто 131 звернення з різних питань, дані відповідні доручення для виконання.

За І півріччя 2021 року до виконавчого комітету Бердичівської міської ради надійшло 39 запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які було надано відповіді у визначені законодавством строки, 20 електронних звернень. На «гарячу» телефонну лінію «15-05» Служби надання допомоги та інформування населення надійшло 14 390 звернень, які оперативно вирішувалися спільно з міськими комунальними службами. У відділі прийому заяв та документів з питань надання соціальних допомог управління сім’ї та соціального захисту населення також працює «гаряча» телефонна лінія. Спеціалістами було прийнято 6 630 дзвінків, на які надані вичерпні консультації.

Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності Бердичівської міської ради та її структурних підрозділів, в яких вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.