Правові підстави проведення конкурсу:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/ комунального сектору», рішень Бердичівської міської ради від 18.03.2021 №166 «Про зміну найменування Бердичівського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та припинення юридичної особи Бердичівський міський центр соціальних служб шляхом приєднання», від 18.11.2021 №391 «Про повторне проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Бердичівської міської ради»,
Найменування, місцезнаходження та основні напрями діяльності надавача соціальних послуг:
Комунальна Установа «Центр надання соціальних послуг» Бердичівської міської ради Житомирської області.
Юридична адреса Центру: вул. Шевченка, 23, м. Бердичів, Житомирська область, 13300.
Основні напрями діяльності:
– виявляє осіб/сім’ї, які потребують надання соціальних послуг і веде їх облік;
– проводить оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах;
– надає соціальні послуги відповідно до державних стандартів соціальних послуг;
– надає допомогу особам/сім’ям у розв’язанні їх соціально-побутових проблем;
– забезпечує соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань на підставах, передбачених законом, за повідомленням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, бере участь у роботі спостережних комісій;
– бере участь у визначенні потреб населення територіальної громади у соціальних послугах, а також у підготовці та виконанні програм надання соціальних послуг, розроблених за результатами визначення потреб у соціальних послугах.
Найменування посади та умови оплати праці:
Директор КУ «Центр надання соціальних послуг» Бердичівської міської ради Житомирської області.
Оплата праці директора проводиться відповідно до чинного законодавства та контракту.
Період подання документів для участі в конкурсі, адреса, за якою приймаються документи:
Дата початку прийняття документів: 15 грудня 2021 року
Останній день прийому документів: 24 грудня 2021 року
Документи приймаються у встановлений строк заступником начальника управління сім’ї та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради Харитоновою О.В., за адресою вул.Європейська,83, м.Бердичів, або на електронну адресу upsszn1824@ukr.net. Довідки за телефоном 4-11-12.
Вимоги до кандидата:
Громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом не менше 3 років або на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років. Вільне володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки. Знання основних принципів роботи з комп’ютером та відповідних програмних засобів.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
– заява про участь у конкурсі за визначеною формою (додаток до Постанови КМ України від 03.03.2020 № 200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/комунального сектору»);
– копія паспорта;
– копія документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;
– автобіографія (прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місценародження, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку);
– довідка про відсутність судимості;
– мотиваційний лист довільної форми;
– перспективний план розвитку Центру.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації. Переможець конкурсу визначається за результатами конкурсу.