До закінчення воєнного періоду ви можете подати заявки на відшкодування витрат, які були здійснені після 24 лютого 2022 року.
Подати заявку можна на сайті у розділі мікрофінансування бізнесу: https://veteranfund.com.ua/
За цим лінком — докладно про те, як подати заявку та який вигляд повинні мати документи: https://bit.ly/20000info
Хто може подати заявку:
📍 ветерани за наявності посвідчення УБД
📍 родини ветеранів за наявності документів, що це підтверджують
📍 члени родин загиблих
📍 члени родин Героїв Небесної Сотні
📍 усі ті, хто є ветераном, відповідно до Закону “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” — https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3551-12#Text
Заявники мають відповідати одразу трьом критеріям:
1. Ветеран чи член родини ветерана.
2. ФОП чи самозайнята особа.
3. Внутрішньо переміщені особи.
4. Чек або інший документ, що підтверджує витрати на ведення діяльності після 24.03.2022. Важливо, щоб витрати (товар) відповідали КВЕДам ФОПа.
Детальніше – за номером телефону: +380 97 068 9747 (Людмила Кліщук, прессекретар Українського ветеранського фонду), або ж на пошту veteranfundua@gmail.com