Умови роботи підприємців, які надають населенню послуги з викачки нечистот, обговорили на робочій нараді з міським головою Сергієм Орлюком та представниками Бердичівської РВА.
Приводом для обговорення стали кілька звернень жителів громади, які надійшли на адресу районної військової адміністрації. У них йшлося про те, що люди бажають самостійно обирати надавача послуг з-поміж тих трьох, які наразі обслуговують місто.
Для оперативного і якісного опрацювання звернень на нараду також були запрошені фахівці управління житлово-комунального господарства, підприємці та усі заявники.
Як проінформувала начальниця управління Наталія Нехворовська, у 2019 році відбувся конкурс, за результатами якого між міською радою та трьома підприємцями було укладено договори про вивезення рідких відходів із приватних домоволодінь терміном на 5 років. При цьому місто було умовно поділене на райони, де кожен з них мав працювати відповідно до своїх потужностей. Усі умови роботи підприємців були прописані у відповідних рішеннях міської ради та виконавчого комітету.
Надавачі послуг висловили своє бачення ситуації та дійшли висновку, що можуть домовитися між собою щодо меж територій, які вони обслуговують.
Заслухати ж точку зору заявників не вдалося, адже жоден із них на зустріч не з’явився.