Бердичів

міська рада

Шановні власники житла, які безоплатно розмістили в себе внутрішньо переміщених осіб!

Pls_info-1-paqcluwjr0c9kilus37hajlkx5n9wowv3mftsbkm1s

З метою своєчасного внесення і оброблення достовірної інформації до інформаційно-аналітичної системи обліку даних, передбаченої законодавством, для отримання компенсації витрат, пов’язаних з безоплатним тимчасовим розміщенням внутрішньо переміщених осіб, необхідно подавати Заяви про отримання компенсації витрат власниками житла особисто з 01 по 05 число кожного місяця з оригіналами документів, що містять персональні дані. До таких документів відносяться:

  • паспорт громадянина України власника житла та внутрішньо переміщеної особи;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) для власника житла та внутрішньо переміщених осіб;
  • документи, що посвідчують власність житлового приміщення;
  • довідка з банку з номером банківського рахунка для перерахування суми компенсації;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

За додатковою інформацією звертатись до відділу з питань праці та соціально-трудових відносин управління економічного розвитку Бердичівської міської ради, телефон (04143)42556 та особисто до центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бердичівської міської ради.