Бердичів

міська рада

Підсумки роботи зі зверненнями громадян підбили на засіданні виконкому

IMG_20230207_110330

На засіданні виконавчого комітету, яке відбулося 6 лютого, було підбито підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік.

Так, за інформацією керуючої справами виконкому Лариси Котнюк, протягом минулого року до виконкому Бердичівської міської ради надійшло 2163 письмові звернення, переважна більшість із яких стосувалася житлово-комунального господарства та транспорту (850), соціального захисту (331), земельних питань (246).

5821 усне звернення було прийнято спеціалістами відділу прийому заяв та документів з питань надання соціальних допомог управління праці, сім’ї та соціального захисту населення за номером “гарячої лінії” 4-16-97. На “гарячу лінію” 15-05 (0686451505) Служби інформації та надання допомоги населенню протягом звітного періоду громадяни зверталися 21984 рази, інформуючи про надзвичайні ситуації та проблемні питання різного характеру.

Окрім того, зазначила Лариса Котнюк, на офіційному сайті Бердичівської міської ради створено окрему рубрику “Громадська приймальня”, де можна залишити електронне звернення, записатися на особистий прийом та ознайомитися із найбільш поширеними запитаннями.

Заслухавши та обговоривши озвучену інформацію, члени виконавчого комітету постановили надалі працювати над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян, адже, підкреслюють, це – одне із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Останні новини