З 10 липня у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Бердичівської міської ради (м. Бердичів, пл. Центральна,1) розпочнеться прийом документів з питань державної реєстрації:
- народження дитини (єМалятко);
- шлюбу;
- розірвання шлюбу;
- зміни імені;
- смерті;
- внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Для отримання адміністративних послуг сплачується відповідний адміністративний збір:
- реєстрація шлюбу – 0,85 грн.;
- розірвання шлюбу – 8,50 грн.;
- зміна імені – 5,10 грн.;
- внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання – 0,34 грн.;
- повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану – 0,51 грн.;
- видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану – 73,0 грн.
Адміністративний збір не сплачується під час державної первинної реєстрації народження, смерті.
Прийом громадян відбуватиметься з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 13:00. Вихідні дні: субота, неділя.
Телефон для довідок: 0989592847.