Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2023-го року доповіли на засіданні виконавчого комітету. Як інформувала керуюча справами виконкому Бердичівської міської ради Лариса Котнюк, протягом I півріччя 2023 року надійшло 1016 звернень, що на 34 звернення менше, ніж за аналогічний період 2022 року. На питання, порушені у зверненнях громадян, зазначила, надано обґрунтовані відповіді у визначений законодавством термін.
За допомогою, звернула увагу керуюча справами, переважно зверталися найменш соціально захищені категорії громадян – особи з інвалідністю, учасники війни, бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, люди похилого віку, громадяни, які втратили здоров’я і працездатність.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання житлово-комунального господарства та транспорту – 545. Здебільшого – це звернення власників житла на компенсацію житлово[1]комунальних послуг за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, щодо постановки на квартирний облік УБД, необхідності проведення ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, благоустрою прибудинкових територій, неякісного водо- та теплопостачання, ремонту доріг, освітлення вулиць міста, зрізання аварійних дерев, продовження маршруту руху транспортних засобів тощо.



На другому місці за актуальністю перебувають питання соціального захисту – 215. У переважній більшості звернень громадяни порушували питання отримання адресної грошової допомоги, у тому числі на лікування, оформлення житлових субсидій, призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги.
Також у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання земельного характеру – 137. В цій групі переважна кількість питань, що порушували громадяни – це приватизація земельних ділянок для обслуговування житлового будинку та господарських споруд, оренда земельних ділянок, сервітутне землекористування, виділення земельних ділянок учасникам ООС (АТО). У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер життя.
Міським головою та його заступниками було проведено 14 прийомів громадян, під час яких розглянуто 85 звернень з різних питань, дані відповідні доручення для виконання . На «гарячу» телефонну лінію «1505» Служби надання допомоги та інформування населення надійшло 9620 звернень. Громадянам надавалися відповідні роз’яснення у телефонному режимі. Усні звернення, які потребували додаткового опрацювання, розглядалися у визначений законодавством термін, про результати розгляду заявників повідомлено письмово.
Спеціалістами відділу прийому заяв та документів з питань надання соціальних допомог управління сім’ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради за звітний період прийнято 4201 звернень, на які надано вичерпні консультації.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком посадових осіб, підсумувала Лариса Котнюк, робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності Бердичівської міської ради та її структурних підрозділів, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.