Бердичів

міська рада

Цифрові паспорти в Дії: як ними користуватися?

Portal-1-1-1024x572-1

Варіантів “не прийняти Дію” більше не буде — з 23 серпня кожна організація прийматиме цифрові паспорти в Дії. Про це інформують у Житомирській ОВА. Відтепер вони на рівні закону мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги. Це ще один дуже важливий крок у побудові цифрової держави та входження в режим без паперів.

Як перевірити дійсність цифрових паспортів за допомогою застосунку Дія?

Документи в застосунку запроваджуються за принципом people-to-people. Тобто кожен може самостійно перевірити дійсність цифрового документа. У застосунку є зчитувач, яким можна просканувати QR-код іншого користувача Дії.

  • натисніть на іконку зчитувача у правому верхньому кутку
  • наведіть камеру смартфона на QR — паспорт перевіриться автоматично
  • застосунок сповістить вас про результат перевірки

Переконайтесь, що ви підключені до Інтернету, інакше коди для перевірки не згенеруються.

Як підтвердити свою особу за допомогою скануючого пристрою?

  • пред’явіть цифровий паспорт із фото у Дії
  • натисніть на нього, щоб побачити QR/штрихкод
  • коди можна зчитати сканером чи планшетом

При підтвердженні особи з Дією ваші персональні дані не передаються.

Верифікація документів вже працює у бізнесі та державних установах, які підключились до Дії.

Чи потрібно завантажувати документи у застосунок Дія?

Ні. Вони автоматично підтягуються з реєстрів.

Де можна скористатися цифровим паспортом вже зараз?

За допомогою оновленого застосунку Дія 2.0 українці можуть отримувати доступ до своїх цифрових документів у потрібних життєвих ситуаціях у декілька кліків – при отриманні відправлення на пошті, адміністративних, фінансових, банківських послуг тощо.

Повний перелік партнерів, які приймають Дію: thedigital.gov.ua/partners

Якщо ви або ваша організація робить ксерокопії документів або перевіряє особу, то завдяки Дії ваше життя стане зручнішим і ви не хвилюватиметесь про забуті документи.

Підключіть Дію до вашого бізнесу, напишіть команді впровадження у Telegram: @DiiaStart.

За інформацією Житомирської ОВА