Основними вимогами під час відбору та прийняття на військову службу за контрактом є:
придатність до військової служби за медичними показниками;
фізична підготовка та психологічна стійкість кандидата;
освіта не нижче базової середньої;
вік від 18 до 45 років;
відсутність судимостей.
Перелік документів:
паспорт;
ідентифікаційний код;
службова характеристика;
медична довідка про стан здоров’я;
приписне посвідчення (для призовників) або військовий квиток (для військовозобов’язаних);
копії документів про освіту та трудову діяльність;
копії документів про народження та сімейний стан;
письмова згода на проведення спеціальної перевірки;
автобіографія в рукописному і надрукованому примірниках;
довідка про склад сім’ї та місце реєстрації або про задеклароване місце проживання.
Алгоритм дій:
прибути до нашого відділу;
пройти співбесіду;
пройти військово-лікарську комісію та психологічне тестування;
заповнити заяву громадянина щодо вступу
на військову службу за контрактом;
надати копію паспорта та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку з МВС про відсутність судимості або її погашення та приписне посвідчення або військовий квиток;
надати сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду; довідки про: відсутність перебування на обліку у психоневрологічному, шкірвенерологічному та тубдиспансері, про відсутність вагітності (для жінок), визначення групи крові та резус-фактора, результати аналізів на ВІЛ, сифіліс, гепатитів В та С; картку медичного огляду;
надати решту документів згідно переліку, які будуть потрібні для оформлення особової справи.
Для мобілізованих, які хочуть перейти на військову службу за контрактом:
подати рапорт (за підпорядкованістю) в якому зазначається серія та номер паспорта, ідентифікаційний номер;
пройти психологічне тестування;
пройти військово-лікарську комісію (за потребою).
#долучаємось_до_ЗСУ#захищайсвоє#Стань_Героєм#Мужність_Має_Значення#соц_захист
#Територіальнийцентр#Житомирщина#житомир#тцк#новини
#військовозобовязані#ЗахищаймоУкраїну#contacts#контракт
Житомирський обласний ТЦК та СП