Черговий прийом громадян провів Сергій Орлюк. Стан житла, його відсутність, благоустрій прилеглої території, конфлікти з сусідами, проблеми в оформленні тих чи інших документів, дорожнє покриття тощо – ось неповний перелік звернень, з якими приходили до міського голови мешканці громади.
Пенсіонерка просить допомогти в оформленні спадщини. Чоловік – власник хати – помер, залишилися зареєстровані у ній дружина та двоє дітей. Обоє нині за кордоном, повертатися додому, начебто, не збираються. Жінка хоче продати хату, але не може, бо не є власницею. Доводить, що як дружина має право на більшу частину помешкання, але закон, начебто, гласить інше. З дітьми (принаймні, з сином) зв’язку немає. Ось і виходить таке собі «замкнене коло»…
Стару, напівзруйновану бойлерну хоче придбати місцева підприємиця. Будівля, зауважує, от-от завалиться, і користі від цього громаді аж ніяк не буде. Жінка знає, що, скоріш за все, бойлерну потрібно буде викуповувати через аукціон і готова до цього, але приміщення не продається – немає потрібних дозволів від міста. Можливо, рух у цій справі почнеться після того, як підприємиця зустрінеться із членами профільної постійної депутатської комісії: сторони зможуть довести одна до одної свою позицію.









Від постійних затоплень потерпає мешканка квартири у багатоповерхівці, що на вул. Раскової. Розповідає про плачевний стан ванни, коридору, кімнат. Помешкання оглядали, каже, і за підсумком вирішили, що причина – у тому, що тече з квартири поверхом вище. Поміняли там труби, але текти, за твердженням жінки, не перестало. Сергій Орлюк дав доручення МКВЖРЕП № 7 розібратися у проблемі.
Управителі трьох будинків на Червоній Горі не можуть з’ясувати, хто відповідає за територію, розташовану між багатоповерхівками. Скаржаться на те, що сміття з контейнерів розноситься куди попало, і кінцеве вирішення проблеми бачать в облаштуванні на майданчику загорожі, яка би не дозволяла непотребу розвіюватися територією.









При негоді у подвір’я будинку, що на Бистрицькій, не зайти: води – по коліна. Потрібно підсипати, звертається до Сергія Орлюка переселенка, яка ділить будинок із власницею-пенсіонеркою. Політика щодо виправлення подібних проблем нині у місті чітка, інформував заявницю міський голова: діяти не точково, а мікрорайонами. Наразі «Бердичівкомунсервіс» працює саме у тому районі – неодмінно побуває і за вказаною адресою.
До спілкування з мешканцями Сергій Орлюк за потреби долучав фахівців Бердичівської міської ради. За результатами прийому, надано кваліфіковані консультації, роз’яснення та низку доручень відповідним службам.