Віднедавна, після останньої чергової сесії, їх не 9, а 15 – членів виконавчого комітету. Нагадаємо: його склад поповнився представниками від політичних партій, що діють у міській раді.
Із 15-ти розглянутих на засіданні проєктів рішень трохи більше третини стосувалося захисту дитячих прав. Так, зокрема, було визначено місце проживання дитини, встановлено опіку та призначено опікуна, надано дозвіл на укладення договорів дарування нерухомого майна на користь дітей та право користування яким мають діти. 15-ти малолітнім та неповнолітнім особам надали статус дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. Із метою соціального захисту двох дітей, залишених без батьківського піклування, виконавчий комітет Бердичівської міської ради вирішив клопотати перед Департаментом охорони здоров’я Житомирської ОВА щодо виділення направлень для їх влаштування до КНП «Житомирський обласний спеціалізований будинок дитини для дітей- сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків» терміном на 6 місяців.
Рішенням членів виконкому внесено зміни до одного з попередніх рішень стосовно тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами. Безпосередньо тарифів це у жодній мірі не стосується, запевнили фахівці міської ради: поправки пов’язані з необхідністю впорядкування рішення до вимог нового закону.
У зв’язку з кадровими змінами (призначенням нового заступника міського голови) внесено відповідні зміни до складу двох комісій при виконавчому комітеті міської ради – житлової та адміністративної.
Надано дозвіл на безоплатну передачу з балансу Публічної бібліотеки з філіями бердичівської громади нежилого приміщення, що на вул. Огибній, 16, на баланс МКВЖРЕП № 7. Так само надано дозвіл на безоплатну передачу з балансу управління економічного розвитку Бердичівської міської ради нежилого приміщення, бібліотеки, що на вул. Газопровідній, 23, на баланс МКВЖРЕП № 7. В обох випадках буде створено комісії із приймання-передачі, відповідно, об’єктів комунальної власності та об’єкта нерухомого комунального майна.
Тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності… Закон, припустимо, дозволяє їхнє встановлення, а люди пишуть колективне звернення, бо проти сусідства зі спорудою. Що робити у такому випадку?.. У Бердичеві вирішили: створити спеціальну робочу групу. Члени групи розглядатимуть звернення та опрацьовуватимуть матеріали і, за результатом розгляду, видаватимуть свої рекомендації та пропозиції. У свою чергу, напрацювання робочої групи розглядатимуть на засіданні виконавчого комітету. І лише у випадку позитивного рішення наступатиме 3-й етап: управління містобудування, архітектури та земельних відносин видаватиме паспорти прив’язки вищезгаданих споруд. Таким чином, переконані розробники проєкту, вдасться уникнути корупційної складової.