Протягом 2023 року до виконавчого комітету Бердичівської міської ради надійшло 2 197 звернень, що на 34 звернення більше, ніж за аналогічний період у 2022 році. На питання, порушені у зверненнях громадян, надано обгрунтовані відповіді у визначений законодавством термін . Про це присутніх на засіданні виконавчого комітету інформувала керуюча справами виконавчого комітету Бердичівської міської ради Лариса Котнюк.
Найчастіше, зі слів Лариси Котнюк, громадяни порушували у своїх зверненнях питання житлово-комунального господарства та транспорту – 935. Здебільшого, це звернення власників житла за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб на компенсацію житлово-комунальних послуг, щодо постановки на квартирний облік, виділення та ремонту житла, продовження терміну дії реєстрації, ремонту дахів, неякісного водо- та теплопостачання, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг, освітлення вулиць міста, зрізання аварійних дерев, продовження маршруту руху транспортних засобів тощо.
На другому місці за актуальністю перебувають питання соціального захисту – 358. У переважній більшості звернень громадяни просили роз’яснити питання щодо отримання адресної грошової допомоги, з приводу оформлення та нарахування пільг, субсидій.
Також громадяни порушували у своїх зверненнях питання земельного характеру – 236. У цій групі переважна кількість питань стосувалася сервітутного землекористування, виділення земельних ділянок учасникам АТО/ООС.
У своїх зверненнях громадяни порушували й інші питання, що стосуються практично усіх сфер життя.
Для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонують 2 телефонні «гарячі лінії», доповіла керуюча справами виконкому. Протягом січня – грудня спеціалістами відділу прийому заяв та документів з питань надання соціальних допомог управління праці, сім’ї та соціального захисту населення прийнято 8 242 звернення, на які надано вичерпні консультації.
На гарячу лінію «1505» ( (068) 645 15 05) Служби інформації та надання допомоги населенню протягом звітного періоду надійшло 18 080 звернень громадян про надзвичайні ситуації та проблемні питання різного характеру, більшість з яких було оперативно вирішено міськими комунальними службами.
Проводиться щоквартальний аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляд та вирішення порушених у них питань.
Наостанок Лариса Котнюк нагадала: забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також відповідальним обов’язком посадових осіб. Тож робота зі зверненнями громадян, запевнила, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету та залишається пріоритетним напрямком у діяльності Бердичівської міської ради та її структурних підрозділів, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.