Бердичів

міська рада

Сергій Орлюк провів прийом громадян

1-7

Розглянути варіант облаштування каналізації у вуличній вбиральні та можливість перекриття заїзду у двір стороннього транспорту – такі доручення від Сергія Орлюка отримали фахівці управління ЖКГ у відповідь на звернення мешканок одного з будинків на Театральній. На особистому прийомі міського голови жінки скаржилися на те, що вбиральнею і територією навколо неї безладно користуються усі, кому не ліньки. У результаті – картина сумна й не може не викликати обурення. Так само проїзд коло будинку: коли поруч ішло будівництво, розповідають мешканки, їм, начебто, обіцяли огородити територію, аби туди не заїжджали сторонні автівки. Обіцянка залишилася обіцянкою, нарікають, і тепер до їхнього ветхого будинку додалися захаращена вбиральня та постійний рух транспорту під вікнами.

Кому належить квартира, в якій він мешкає, тривалий час намагається розібратися мешканець Бердичева. Місто твердить, що квартира – власність Міноборони, а воєнне відомство, у свою чергу, посилає розбиратися до місцевої влади. Чоловік просить міського голову направити листа до Міноборони, аби там підтвердили право власності на квартиру. На доручення Сергія Орлюка юристи міської ради  складуть листа й відправлять його до столиці, хоча, зауважують, знаючи цю справу вже не перший рік, радили би бердичівлянину звернутися до суду.

Мешканець одного з будинків, що на Садовій, скаржиться на сміттєвий бак, що його встановили прямісінько під його гаражем. Заїхати до гаража він не може, стверджує чоловік, а сміттєвоз до того ж розбив асфальтне покриття, в яке він вклав власні кошти. Чому би не перенести бак? Знаючи проблему, вони здійснили поквартирний обхід, аби дізнатися думку людей, кажуть у відповідь керівники управління ЖКГ. Люди висловилися проти перенесення. Вираховували інші варіанти – сміттєвозу до бака не дістатися. І все ж таки детально опрацювати різні варіанти вирішення проблеми, доручив фахівцям Сергій Орлюк.

Протягом прийому до міського голови зверталися з питаннями квартирними, про матеріальну допомогу, допомогу у відновленні документів та працевлаштуванні, а також з питаннями особистого характеру. За усіма надано кваліфіковані роз’яснення, консультації, у ряді випадків – відповідні доручення.