З метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами звертаємо увагу на можливість ведення електронного листування через Електронний кабінет Державної податкової служби України (ДПС), відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України.
Основні переваги:
Платники податків, які подають звітність в електронному вигляді та/або пройшли електронну ідентифікацію через Електронний кабінет, можуть здійснювати листування з органами ДПС онлайн. Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді (за формою згідно з додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637).
Електронне листування здійснюється з дотриманням вимог законів України:
- № 851-IV від 22.05.2003 «Про електронні документи та електронний документообіг»;
- № 2155-VIII від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги».
Переваги використання Електронного кабінету:
- захищений і персоналізований сервіс;
- зручний та доступний 24/7;
- мінімізує необхідність особистого візиту до податкових органів;
- знижує ризики корупційних проявів;
- пришвидшує обмін інформацією між платником та ДПС.
Як подати Заяву в Електронному кабінеті:
- Увійдіть в Електронний кабінет за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
- Перейдіть у вкладку «Налаштування» (лівий верхній кут екрану).
- У верхній частині екрана з’явиться додаткове меню. Оберіть вкладку «Бажання листування з контролюючим органом» (друга зліва).
- Вкажіть свою електронну адресу та оберіть податковий орган, з яким плануєте листування (система зазвичай автоматично пропонує орган, де ви перебуваєте на обліку).
- Підпишіть Заяву КЕП та надішліть її.
- Після обробки заяви ви отримаєте підтвердження на електронну пошту про можливість листування з податковим органом в електронному форматі.
Даний електронний сервіс є доступним та зручним у використанні.
Фінансове управління Бердичівської міської ради