Швидко отримати потрібну послугу, подати звернення, бути в курсі важливих новин, вирішити побутову проблему без черг і купи паперів на руках. Цифрове майбутнє стає цифровим сьогоденням: у Бердичеві готуються впровадити сучасний та зручний електронний сервіс – онлайн-додаток Smart Misto, який має об’єднати жителів громади та місцеву владу на одному інформаційному просторі.
Меморандум про взаємодію та співробітництво укладено між Бердичівською міською радою в особі виконувача обов’язки міського голови Богдана Коляди та ГО «СМАРТ МІСТО УКРАЇНА», представленою Олегом Водяним. У громаді запускатимуть онлайн-платформу, що дозволить якісніше й доступніше взаємодіяти представникам влади з мешканцями громади.
Мова йде про цифровізацію послуг з урахуванням принципів електронної демократії. Smart Misto об’єднає адміністративні, соціальні та інформаційні сервіси в єдине середовище. Платформа буде сумісна з державними базами даних і реєстрами, що має забезпечити швидкий обмін інформацією та зручність для користувачів






За інформацією директора департаменту економічного розвитку Бердичівської міської ради Михайла Мая, впровадження додатку буде поступовим і включатиме наступні сервіси:
- Єдиний центр звернень громадян
- Адміністративні послуги
- Громадський транспорт
- ЖКГ
- Сервіси водія
- Е-DEM
- Культурна спадщина
- Інформаційний блок
- Безпека
Орієнтовно перші сервіси з’являться у бета-версії вже на початку листопада.
Презентацію додатку для громадськості заплановано на 16 жовтня.
За переконанням Богдана Коляда, запровадження додатку Smart Misto послугує дієвим кроком для поліпшення комунікації влади з громадою та максимально наблизить і спростить надання публічних послуг. Власне, це – про довіру, прозорість та комфорт, резюмує посадовець. А головне – про громаду, яка має розвиватися разом із часом.