У межах регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» в Головному управлінні ДПС у Житомирській області відбулася презентація діяльності нового інструменту підтримки бізнесу та громадян – Офісу податкових консультантів.
На початку зустрічі очільник Головного управління ДПС у Житомирській області Олександр М`ясковський, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко, заступник начальника ГУ ДПС Людмила Велика, заступник начальника Житомирської ОВА Наталія Арендарчук та учасники зустрічі – представники бізнес-спільноти та громадськості, відвідали Офіс податкових консультантів, де змогли на практиці протестувати його роботу та отримати консультацію.
«Головне завдання податкової служби області – не контроль, а сервіс. Ми прагнемо зробити податкову систему зрозумілою, безбар’єрною та зручною для бізнесу. Злагоджена та спільна робота влади, представників громадськості та бізнес-спільноти сприяє розвитку економіки та зміцненню держави» — зазначив Олександр М`ясковський.
Завдяки відповідальному бізнесу Житомирщини за 9 місяців цього року до бюджетів усіх рівнів надійшло 24,4 млрд гривень податків і платежів, що на 24 відсотки або на 4,7 млрд гривень перевищує результати надходжень минулого року. Зокрема, надходження до Державного бюджету склали 15,3 млрд гривень (+3,2 млрд гривень до 2024 р.) та 9,1 млрд гривень до місцевих бюджетів (+1,5 млрд гривень до 2024 р.). Крім того, 14,5 млрд гривень склали надходження єдиного соціального внеску, що на 20 відсотків або на 2,4 млрд гривень більше ніж минулого року.
Далі учасники заходу продовжили роботу за круглим столом, до якого змогли долучитись представники бізнесу, територіальних громад в онлайн-режимі. Загалом захід об’єднав 110 учасників.
У ході презентації Людмила Велика відмітила, що щодня все більше платників податків звертаються до Офісу податкових консультантів. На сьогодні фахівцями вже проведено понад 170 консультацій. Найбільш затребуваними є питання щодо порядку нарахування, сплати та здійснення звірки по податку на нерухоме майно, відмінне від земельного податку та земельному податку, отримання податкової знижки, сплати податкового боргу, подання звітності в електронному вигляді та застосування РРО.
Платникам податків важливо, що консультацію можна отримати офлайн, безпосередньо поспілкувавшись з податківцем. Працівники Офісу аналізують конкретні ситуації відвідувачів, підбирають оптимальні рішення та надають поради, як уникнути порушень податкового законодавства. Кожен платник, який звернувся за консультацією, отримає аргументовану та якісну відповідь.
На сьогодні до Офісу можна підійти особисто за адресою: м. Житомир, площа Перемоги, 2. Згодом запрацює електронна черга і тоді можна буде вибрати зручний час і без черг потрапити на консультацію.
Начальник управління податкових сервісів Оксана Пахолюк проінформувала про можливості електронних сервісів ДПС, зокрема «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова». Розповіла про переваги листування з контролюючими органами в електронному вигляді. Окремо звернула увагу на дотриманні принципів безбар’єрності в ДПС як важливого аспекту інклюзивного суспільства та забезпечення рівного доступу всіх громадян до держаних послуг – фізична доступність, цифрові сервіси, комунікація, інформаційна відкритість та зворотний зв’язок.
Під час зустрічі присутні суб’єкти господарювання, як офлайн, так і онлайн, мали змогу поставити питання доповідачам і отримали на них вичерпні відповіді.
Головне управління ДПС у Житомирській області завжди відкрите до діалогу, комунікації та готове надати необхідну консультативну допомогу. Адже всі, хто в умовах війни продовжує працювати, платити податки й утримувати економіку, потребують максимальної підтримки держави.
Головне управління ДПС у Житомирській області