Бердичів

міська рада

Розпочато прийом заявок та документів для надання суб`єктам малого та середнього підприємництва часткового відшкодування вартості придбаних основних засобів 

Pls_info-1-paqcluwjr0c9kilus37hajlkx5n9wowv3mftsbkm1s

Оголошується прийом заявок та документів (далі – документи) для надання суб`єктам малого та середнього підприємництва часткового відшкодування вартості придбаних основних засобів у рамках реалізації Порядку надання і використання коштів обласного бюджету, що спрямовуються суб’єктам малого та середнього підприємництва на виплату часткового відшкодування вартості придбаних основних засобів  (додається).
 

 Порядок визначає умови та механізми надання і використання коштів обласного бюджету, що спрямовуються суб’єктам малого та середнього підприємництва для виплати часткового відшкодування вартості придбаних основних засобів (далі – відшкодування) в рамках заходів «Програми економічного і соціального розвитку Житомирської області на 2025 рік.»
 
Право на одержання відшкодування мають суб`єкти підприємництва, які:
· зареєстровані та ведуть підприємницьку діяльність на території Житомирської області;
· фізичні особи – підприємці, які є громадянами України, юридичні особи, кінцевими бенефіціарними власниками яких є громадяни України;
· не мають заборгованості перед державним і місцевими бюджетами зі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
· не віднесені до юридичних або фізичних осіб, до яких застосовуються спеціальні
економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідними рішеннями Ради
національної безпеки і оборони України, введеними в дію указами Президента України щодо застосування персональних (спеціальних) економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України«Про санкції»;
· реалізують або мають наміри реалізовувати бізнеспроєкти.
 
Суб’єкти підприємництва, які бажають отримати відшкодування вартості придбаних основних засобів подають комісії такі документи:
· заявку за формою (Додаток 1);
· документи, визначені переліком  (Додаток 2).
 
Кінцевий термін подання заявок до 10.12.2025 року
 
Адреса, за якою приймаються документи: Департамент агропромислового  розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, каб. 109.
 
Детальну інформацію також можна отримати за телефоном: (0412) 47-38-83.
 
Е-mail: enterprise@aprdep.zht.gov.ua.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини