Бердичів

міська рада

Офіси податкових консультантів: сплата податків, електронні послуги, податковий борг – топ питань, з якими звертаються платники

Фото 1

Офіси податкових консультантів за три місяці вже надали майже 27 тисяч консультацій. Про це на своїй сторінці у фейсбуці повідомила в. о. голови Державної податкової служби України Леся Карнаух.   

«У вересні, коли ми відкривали Офіси податкових консультантів, прагнули одного: щоб податкові питання перестали бути задачкою із зірочкою для платників. Щоб кожен, хто потребує допомоги податківців, отримав фахову та якісну допомогу. Щоб ми оперативно і вчасно підказали рішення будь-якої ситуації», – зазначила вона. 

Про що найчастіше питають

– нарахування та сплата податків фізособами ­­– 10 397 консультацій (38,7 %);

– електронні довірчі послуги – 2 229 (8,3 %);

– сервіси Е-кабінету – 2 111 (7,9 %);

– визначення податкового боргу – 1 857 (6,9 %).

Хто звертається

– 64,7 % – фізичні особи

– 19,4 % – ФОП та самозайняті

– 15,9 % – юридичні особи

Офіси податкових консультантів вже відкриті у 20 регіонах. 

Регіони-лідери за кількістю звернень: Вінниччина, Хмельниччина, місто Київ та Київщина. 

«Якість наданих консультацій завжди можна оцінити. Скажу більше – вкрай необхідно. Бо саме це дає нам можливість розуміти, що потрібно покращувати», – додала Леся Карнаух.

Як оцінили консультації ті, хто звертався до Офісів:  

– 97,9 % — повністю задоволені якістю послуг;

– 98,3 % — відзначили професіоналізм працівників;

– 99,7 % — отримали відповідь або вже мають рішення в процесі.

«В Україні триває війна. І в цих умовах ми докладаємо максимальні зусилля, щоб реально допомогти кожному платнику – незалежно від статусу чи масштабу бізнесу», – наголосила в. о. голови ДПС. 

Адреси всіх офісів: https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv

Консультації надаються за такими напрямами: 

– оподаткування фізичних та юридичних осіб,

– електронні сервіси та звітність,

– податкові спори, 

– податковий аудит,

– фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,

– контроль за обігом підакцизних товарів, 

– зупинення реєстрації ПН / РК, 

– погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,

– надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,

– трансфертне ціноутворення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини