Сьогодні, 15 квітня, Житомирський обласний лабораторний центр провів ПЛР-дослідження та виявив ще 28 випадків коронавірусної інфекції у жителів області. Загалом на Житомирщині вже 162 лабораторно підтверджених випадків цього захворювання.
На жаль, на мапі області коронавірус поширюється на нові райони. Сьогодні діагноз COVID-19 підтвердили у жителя Лугинського району (чоловік, 26 років).
Найбільшим осередком коронавірусу на Житомирщині залишається місто Коростень. Там виявили ще 8 випадків (дівчина, 19 років; хлопчик, 10 років; чоловік, 40 років; хлопець, 18 років; чоловік, 40 років; чоловік, 52 роки; жінка, 41 рік; жінка, 43 роки).
Підтвердили COVID-19 і у 8 жителів Житомира (дівчинка, 2 роки 10 місяців; чоловік, 45 років; чоловік, 28 років; жінка, 62 роки; чоловік, 42 роки; жінка, 55 років; чоловік, 59 років; жінка, 41 років) та у 2 жителів Житомирського району (жінка, 40 років (с. Іванівка); чоловік, рік народження уточняється, с. Болярка).
Також продовжують діагностувати коронавірус і у Бердичеві. Там ще 6 випадків (чоловік, 58 років; хлопчик, 15 років; чоловік, 48 років; жінка, 52 роки; жінка, 44 роки; чоловік, 38 років).
Нові випадки за сьогодні також виявили у Малині (чоловік, 56 років), у Новограді-Волинському (жінка, 72 роки) та у Малинському районі (жінка, 56 років, с. Малинівка).
Станом на 22:00 15 квітня 2020 року на Житомирщині лабораторно підтвердженими є 162 випадки COVID-19:
- 2 випадки у м. Радомишль(1 –летальний 13.03.2020);
- 31 випадок у м. Житомирі;
- 29 випадків у Бердичеві(1 –летальний 04.04.2020, 1 – летальний 09.04.2020);
- 3 випадки у Бердичівському районі (1 – летальний 15.04.2020);
- 22 випадок у Малині;
- 1 у Малинському районі;
- 53 випадків у Коростені;
- 4 випадки у Житомирському районі;
- 2 випадки у Черняхівському районі;
- 2 випадок у Новоград-Волинському;
- 2 випадки в Овручі;
- 2 випадки у Коростишеві;
- 5 випадків в Коростишівському районі;
- 1 випадок в Пулинах;
- 1 у Коростенському районі;
- 1 у Хорошівському районі;
- 1 у Лугинському районі.
Інформація – з сайту Житомирської ОДА.